CAS SOFTWARE AG

CAS Software AG, Almanya ve Batı Avrupa'nın özellikle Kobi segmentinde önde gelen CRM çözümleri sağlayıcısıdır.

 

Şirket 1986 yılında Karlsruhe'de Martin Hubschneider ve Ludwig Neer tarafından kuruldu. Bugün CAS Software AG, 375'i doğrudan CAS Software AG'de olmak üzere yaklaşık 400 kişiyi istihdam etmektedir. 20.000'den fazla şirket ve kuruluşta 400.000'den fazla kişi, 40'dan fazla ülkede 11 ayrı dilde CAS Software'in yazılım çözümlerini kullanmanın avantajlarından yararlanmaktadır. 

 

CAS Software AG'nin geliştirdiği GenesisWorld CRM Yazılımı, son yıllarda küçük ve orta ölçekli işletmeler (KOBİ) için müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) Almanya'da pazar lideri olmuştur. Şirket 1986 yılında Karlsruhe'de Martin Hubschneider ve Ludwig Neer tarafından kuruldu. Bugün CAS Software AG, 375'i doğrudan CAS Software AG'de olmak üzere yaklaşık 400 kişiyi istihdam etmektedir. 20.000'den fazla şirket ve kuruluşta 400.000'den fazla kişi, 40'dan fazla ülkede 11 ayrı dilde CAS Software'in yazılım çözümlerini kullanmanın avantajlarından yararlanmaktadır. 

 

Ürün Broşürü için lütfen tıklayınız.

 

CAS GenesisWorld seçmek için 10 ii nedeny

1.Kapsamlı temel fonksiyonlar
CAS genesisWorld müşteri yönetimi, çalışmalarınız için kapsamlı fonksiyonlar sunar. Şirketinizin tüm departmanlarındaki süreçleri destekler.
 

2.Esnek ve uyarlanabilir
CAS genesisWorld taleplerinizle birlikte büyür. Esnek temel çözüm olarak tasarlanan bu ürünle bireysel süreçleriniz optimum şekilde desteklenir: arayüzden veritabanı yapısına kadar tüm uyarlama işlemleri hızlı bir şekilde gerçekleşir.
 

3.Gelişmiş yetki sistemi
Herkes sadece görmesi gereken verileri görür. Bunu gelişmiş, çok kademeli yetki sistemi sağlar. Yetkiler; kullanıcı, grup ve rol yönetimi ile alan seviyesine kadar yönetilir.
 

4.Mobil veriler
İster merkezde, ister ev ofiste, ister mobil terminal cihazdan: CRM verilerine her yerden erişilebilir, çalışanlarınız daima güncel bilgilerle çalışır.
 

5.Başka yazılım çözümleriyle işbirliği
CAS genesisWorld, müşteri yönetimi için kontrol merkezi olarak yazılım bileşenleri arasında köprüler oluşturur ve tüm CRM verilerini merkezi bir konumda bir araya getirir. CRM Çözümü üçüncü taraf sistemlere bağlanmak için sayısız arabirim sunar.
 

6.Yenilikçi teknoloji
Modüler yapısı ve modern istemci-sunucu mimarisi sayesinde CAS genesisWorld şirketinizle birlikte büyür. CRM çözümünün kalitesi sürekli olarak kontrol edilir: Ürün planlamasından, geliştirme aşamasına, ürünün piyasaya çıkarılmasından önce şirket bünyesinde zamanından önce kullanımına kadar.
 

7.Birçok kez ödül kazanan CRM çözümü
Kazanılan sayısız ödül, ürünlerimizin sürekli geliştirilmesi konusundaki sürekli kararlılığımızı gösteriyor. Müşterilerimizin aldığı CRM En İyi Uygulama Ödülleri bizi daha da mutlu ediyor.
 

8.Tanınmış üretici
1986 yılından günümüze, müşteri yönetimi konusundaki çözümlerle kendimizi küçük ve orta boy işletmeleri daha da başarılı kılmaya adadık. Küçük ve orta boy işletmeler için Almanya'nın lider CRM uzmanı olarak uzun yıllara dayanan deneyime sahibiz. Bu deneyimimizi sürekli olarak sizin faydalanmanız için kullanıyoruz.
 

9.Açık odak noktası: Küçük ve orta boy işletmeler
Tek bir hedef grubuna konsantre olduk: Yani küçük ve orta boy işletmelere. Kendimiz de küçük ve orta boy sınıfında bir işletme olduğumuz için kendi deneyimlerimizden küçük ve orta boy işletmelerin ihtiyaçlarını biliyoruz. Bir bakıma müşterilerimizle aynı "dili" konuşuyoruz.
 

10.Sertifikalı işi ortağı ağı
Almanya'daki 140'tan fazla iş ortağı ve 24 ülkedeki 55 uluslararası iş ortağı, CRM'ye, taleplerinize uygun olarak uzman ve profesyonel bir şekilde başlamanızı sağlar.